Tere tulemast Renault Trucks Eesti veebilehele!
Testimonial
Renault Trucks T - Skotija - EM&T Rapson
Long haul
Apr. 12 2021

Ērts, ekonomisks un uzticams. Mēs jau zinām, cik labi Renault Trucks T darbojas uz ceļa, taču tas tikpat labi jūtas arī bezceļu apstākļos - uz sarežģītiem Skotijas augstienes ceļiem un nelīdzenā apvidū.
EM&T RAPSON
Dibināts: 1901. gadā
Atrašanās vieta: Skotija, Apvienotā Karaliste.
Darbības veidi: kravu pārvadājumi, avārijas palīdzība un remonts, kas specializējas kokrūpniecībā (mežizstrāde).
8: darbinieku skaits.
5: transportlīdzekļu skaits.
500 000: gadā nobrauktie kilometri.

Skotijas ziemeļos esošo augstienes apgabalu no rietumiem ieskauj Atlantijas okeāns, bet no austrumiem - Ziemeļjūra. Starp tiem reljefu veido kalni, no kuriem arī cēlies reģiona nosaukums. Tā kā reģions atrodas salīdzinoši tuvu polārajam lokam, ziemas var būt īpaši bargas, jo no septembra beigām bieži snieg.
Pārvadājumu uzņēmums EM&T Rapson atrodas Helmsdeilā, ciematā Suterlandes austrumu piekrastē. Pirms gada Tomijs Rapsons un viņa partneri iegādājās 44 tonnu Renault Trucks T 520.
“Mums bija nepieciešams izturīgs un jaudīgs transportlīdzeklis, kas spētu darboties visa veida apvidū sarežģītos laika apstākļos.” Augstienēs, šajos kalnainajos reģionos ar daudzajiem ezeriem, brauciena ātrumu nosaka ģeogrāfiskie apstākļi. Var aizmirst par taisniem, atklātiem ceļiem, un ir jāpierod pie lēna ātruma, apvedceļiem un novirzēm pa vienceļa ceļiem ar “apbraukšanas vietām”; īpašām vietām, kur divi transportlīdzekļi var apbraukt viens otru.
IZTURĪGS UN EKONOMISKS TRANSPORTLĪDZEKLIS
EM&T Rapson ir avārijas palīdzības un remonta uzņēmums, kas specializējas arī kokmateriālu pārvadājumu nozarē. “Mēs sākām savu darbību pirms vairākiem gadiem ar pieciem transportlīdzekļiem, kas pārvadāja kokmateriālus uz dažādām reģiona vietām,” skaidro Tomijs Rapsons. “Mums ir daudzveidīgs autoparks, kas ļauj mums ievērot dažādus apstākļus un noteikumus, kas reglamentē apaļkoku pārvadāšanu, turklāt daži transportlīdzekļi ir labāk piemēroti šauriem ceļiem, kurus nevar izmantot transportlīdzekļi ar kāpurķēžu kāpurķēdēm.”
Pirms gada, meklējot jaunu transportlīdzekli baļķu pārvadāšanai, Tomijs Rapsons uzzināja par Renault Trucks klāstu.
“Transportlīdzekļa un ražotāja labā reputācija, kā arī tas, ka Invernesā bija dīleris, kas spēja sniegt uzticamu palīdzību, pārliecināja mūs iegādāties Renault Trucks T” Un, neraugoties uz sarežģītajiem apstākļiem, kādos viņi strādā, viņš vēlreiz apstiprina transportlīdzekļa reputāciju, kas nodrošina zemu patēriņu. “Tas ir ļoti ekonomisks degvielas patēriņa ziņā. Kādu dienu tas veica to pašu maršrutu, ko cits transportlīdzeklis, un pēc sešu kravu pārvadāšanas patērēja par 50 l dīzeļdegvielas mazāk!”
ŠOFERA VIEDOKLIS

Scott Middleton, Renault Trucks T šoferis.
“Četras naktis nedēļā es guļu Renault Trucks T gultā, un neatkarīgi no sezonas es vienmēr ļoti labi izgulos. Arī sēdekļi ir ļoti ērti, vasarā ar ventilāciju, bet ziemā ar apsildi. Iekāpšanu kabīnē un izkāpšanu no tās atvieglo divi pakāpieni, rokturi ir pareizā pozīcijā, un, kad man jāuzkāpj uz platformas aiz kabīnes un jāstrādā ar celtni, piekļuve arī ir ļoti vienkārša. Renault Trucks T ir lielisks darba rīks, kas sniedz jaudas un robustuma sajūtu. Uzticams un drošs, ar to var pilnīgi droši braukt pa bīstamiem ceļiem neatkarīgi no laikapstākļiem (sniegs vai apledojums). Ja izmantoju ātruma regulatoru un priekšā izbrauc kāds automobilis, transportlīdzeklis automātiski pielāgojas, brīdinot par distanci. Es nemainītu šo kravas automašīnu pret neko citu pasaulē!”
LAITMATU TÖÖKINDLUS
35-aastane Scott Middleton juhib veokit Renault Trucks T. Talle on see veok teine kodu.
„Sõidan aastas 100 000 kuni 120 000 km, sellest 30% kuni 40% maastikul ja ülejäänud maanteel.“
Scotti tööpäev algab hommikul kell 6.00. Ta läheb kraanaga metsa ja laadib oma haagisele 25 tonni.
„Seejärel sõidan kohalikku saeveskisse või puiduhakketehasesse, kus puitu kasutatakse elektri tootmiseks. Laadin koorma maha tehastes või sadamates ja sõidan uuesti metsa uue koorma järele. Teen iga päev kaks või kolm ringsõitu.“
Scott ei ole sellest rääkides kitsi ülivõrretega. „See veok on suurepärane sõiduk“. Ta lisab:

„Saan sõita kauem ja kaugemale kui oma eelmise veokiga ja selle veoki kütusekulu on väiksem. See veok ei ole mulle ei maanteel ega maastikul kunagi pettumust valmistanud. Eelkõige kehtib see pikkadel rasketel tõusudel, mudasel pinnasel ja igasugustes ilmastikuoludes sõitmise korral. Kui veok on koormaga, pean selle ohtlikul marsruudil sõites viimase piirini proovile panema.“
Ja hoolimata nendest äärmuslikest tingimustest ei ole Renault Trucks T teda kordagi alt vedanud. „Teeme lihtsalt kord kuus oma tavalisi kontrollimisi ja kõik on korras,“ lisab Tommy Rapson. Teine oluline aspekt on kabiini mugavus.
„Meile on väga tähtis, et juhid oleksid oma veokitega rahul, sest selliseks tööks ei ole lihtne leida õigeid inimesi. See on väga hea argument, mis aitab palgata motiveeritud juhte, kellega siis omakorda on rahul ka kliendid. Veok on tõestanud kulusäästlikkust tänu oma väikesele kütusekulule ja seisakuaegade täielikule puudumisele.“