Tere tulemast Renault Trucks Eesti veebilehele!
GARAGE GAUDIER BEAUGENCY
Renault Trucks dealers at BEAUGENCY, France
Suletud
Näita number
Vastuvõtuajad
| Esmaspäev | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Teisipäev | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Kolmapäev | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Neljapäev | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Reede | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Laupäeval | 08:00 / 12:00 |
| Pühapäev | - |
Service contact
Philippe GAUDIER
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
4.3 / 5
94 arvustused
2 August 2025
K-raule Mek
Pēc avārijas uz automaģistrāles A10 24. jūlijā (DS3 Crossback, salūzusi pārnesumu svira), atpūtas zonā Blois-Villerbon, virzoties uz Bordo, reakcija un vadāmība bija ļoti ātra un efektīva (avārijas mašīna ieradās mazāk nekā 20 minūtēs!)
Vēlamies vēlreiz pateikties visai komandai par ātrumu, efektivitāti, laipnību un draudzīgumu!
Jūs varējāt mūs nomierināt!
Jūs mums palīdzējāt laikā, kad mums bija bažas un daudz šaubu (ar mums bija 4 gadus vecs bērns, tas bija diezgan saspringti).
Jūs atradāt mums augstākās klases garāžu, kas salaboja mūsu automašīnu mazāk nekā nedēļas laikā (tas bija tūrisma sezonas augstākais punkts).
Mēs nekad nevaram jums pietiekami pateikties!!
Paldies par laipnību!!!
14 November 2025
sab8345
Mehānikai dotu 5/5. Viņi bija ārkārtīgi laipni.
1/5 par visu pārējo. Remonts, kam vajadzēja ilgt vienu dienu, aizņēma trīs. Un pat piegādes rītā viņiem nebija detaļu.
Kamēr gaidījām, lai paņemtu mašīnu, birojā bija pieci vai seši mehāniķi, viens noslīdēja krēslā, mēģinot ielikt grozus savā miskastē, citi gaidīja, un viņiem pat nebija pieklājības pasveicināties. Kad pienāca maksāšanas laiks, sekretāre burtiski pasmējās par mums. Ja mēs viņus traucējam, viņiem nevajadzētu darīt šo darbu.
21 November 2025
Andréa TRNS
5/5 par mehāniķa atsaucību un draudzīgumu.
Toties 0/5 par garāžas servisu. Mēs nedēļu gaidījām citātu, kas nekad netika saņemts, neskatoties uz atkārtotiem pārbaudēm. Mūs gaidīja neko!
Attiecībā uz mehāniskajām prasmēm: bez komentāriem.
16 July 2025
Frederic Langeois Delage
Liels paldies izcilajam atbalstam, ko sniedza Džonatans un visas Gaudier iestāžu komandas. Uz A10 plīsa riepa. Augstas klases atbalsts mums. Esmu PMR transportētājs. Man uz klāja bija 2 PMR cilvēki. Liels paldies viņiem.
27 September 2025
Dan Tast
Man uz šosejas salūza piedziņas vārpsta. Lai gan bija redzams, ka tas nolūzis pie stūres, īpašnieks apgalvoja, ka nevar izslēgt transmisijas bojājumus. Transportlīdzeklis pat netika uzlikts uz pacēlāja, lai pārbaudītu bojājumus, kas būtu bijis nepieciešams, lai novērtētu bojājumus. Automašīna vairākas dienas netika pārvietota. Tā vietā viņi teica ADAC, ka tas ir pilnīgs zaudējums. Pēc konsultēšanās ar diviem kvalificētiem mehāniķiem man izdevās pārliecināt ADAC nogādāt transportlīdzekli citā garāžā. Kopējo zaudējumu gadījumā man pašam būtu jāsedz izmaksas. Par to viņi man iekasēja vēl €115 par nepilniem 3km. Labi, ADAC to sedz, bet galu galā bija papildu bonuss, ka garāža nevēlējās tikt galā ar bojājumiem. Sekas man būtu bijušas tādas, ka automašīna būtu palikusi tur, kur biju es, un es nebūtu zinājis, kā nogādāt savu karavānu atpakaļ uz Vāciju. Beigās es pavadīju divas nedēļas sarakstoties ar garāžām un ADAC. Ak, un par karavānas piekabināšanu pie evakuatora, kas nebija atsevišķs brauciens, viņi iekasēja vēl 230 eiro. Tas ir diezgan dūšīgs.
Līdzīgā gadījumā viņiem būtu jāpieprasa nekavējoties aizvilkt uz atbilstošu garāžu.
Ja nav motivācijas rūpēties par postījumiem, tad nevajag vēl vairāk apgrūtināt cilvēku dzīvi.