Jaunumi


 

20.09.2012

RENAULT TRUCKS PILNĪBĀ ATJAUNOS MODEĻU KLĀSTU LĪDZ 2012. GADAM

2012. gada 20. septembris

Hanoveres IAA autoizstādē Renault Trucks prezidents Haincs-Jirgens Lēvs paziņoja, ka līdz 2013. gada pavasarim ir gaidāmi pilnīgi jauni modeļi tālsatiksmes pārvadājumu, celtniecības un izplatīšanas sērijās. Līdz ar katra Volvo Group zīmola pozīcijas nostiprināšanu grupas reorganizācijas rezultātā viņš vēlas, lai Renault Trucks kļūst par izcilības paraugu.

Preses konferencē Hanoverē Haincs-Jirgens Lēvs informēja, ka līdz ar jaunā Euro 6 standarta ieviešanu ražotājs aizstās pilnīgi visus tālsatiksmes pārvadājumu, izplatīšanas un celtniecības modeļus līdz 2013. gada jūnijam. Visi jaunie transportlīdzekļi šobrīd jau tiek izmēģināti Renault Trucks izmēģinājumu poligonos un reālos ekspluatācijas apstākļos sadarbībā ar dažiem īpaši izvēlētiem partneriem. Projektējot un izstrādājot šos transportlīdzekļus, pirmajā vietā bija klientu vajadzības un vēlmes. Jaunās sērijas mērķis ir panākt izcilību, un Renault Trucks dara visu iespējamo, lai sasniegtu šo mērķi. Haincs-Jirgens Lēvs sniedza publikai priekšstatu par gaidāmo, sakot: „Jūnijā ir gaidāma īsta revolūcija. Mūsu jaunie transportlīdzekļi pārsteigs Jūs ne tikai ar dizainu, bet arī ar veiktspēju. Mūsu mērķis ir panākt izcilību, un mēs darām visu iespējamo, lai to sasniegtu.”

IAA izstāde bija arī lieliska iespēja Renault Trucks prezentēt nākotnes Euro 6 dzinēju tehnoloģiju. Lieltonnāžas sērijai būs jauns 11,6 l dzinējs ar kodu DTI 11. Tam ir uzstādīta Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēma, SCR pēcapstrādes sistēma izmešu samazināšanai, un tas atbilst Euro 6 standartam. Lai šī sistēma darbotos optimāli, Renault Trucks kombinē dažādus risinājumus, piemēram, izmanto izplūdes gāzes iedarbināšanas fāzē kopā ar ieplūdes un izplūdes vārstiem, kā arī īpašas degvielas sadegšanas stratēģijas. Pēcapstrādes sistēmu papildina cieto daļiņu filtrs, ar ko ir aprīkoti visi Renault Trucks Euro 6 dzinēji. Līdzīga tehnoloģija ir izmantota DTI 13 13 l dzinējam. Šim modelim ir elektroniska iesmidzināšanas sūkņa sistēma, kas piemērota šāda tilpuma dzinējiem.

Vidējas tonnāžas sērijai Renault Trucks ir izstrādājis jaunu 4 cilindru dzinēju ar 5 l tilpumu - DTI 5, kā arī 6 cilindru 8 litru dzinēju DTI 8. Tie abi ir aprīkoti ar EGR sistēmu. Šī sistēma atkārtoti izmanto izplūdes gāzes sadegšanas procesā, tādā veidā samazinot dzinēja radīto slāpekļa oksīdu (NOx) daudzumu. Atlikušo NOx likvidē katalīzes process SCR sistēmā. Visbeidzot, cieto daļiņu filtrs nodrošina atbilstību Euro 6 standarta stingrajām cieto daļiņu izmešu prasībām.

Ar jaunajiem Euro 6 dzinējiem Renault Trucks ir trīs mērķi: piedāvāt klientiem Euro 6 normām atbilstošus dzinējus, kas nodrošina tādu pašu vai labāku ekonomiju, uzticamību un apkopes īpašības kā Euro 5 dzinēji.

Šobrīd klienti netiecas priekšlaicīgi ieviest jauno standartu, un pašreizējais Renault Trucks piedāvājums pilnībā apmierina viņu vēlmes, it sevišķi runājot par degvielas patēriņa kontrolēšanu.

Degvielas patēriņa samazināšanas pionieris un līderis - Renault Trucks programma Viss degvielas ekonomijai demonstrē visa uzņēmuma kolektīva iesaistīšanos degvielas ekonomēšanā, sākot no projektēšanas procesa, līdz apkopēm un remontam Renault Trucks tīklā. Klientiem līdz ar to tiek piedāvāti Optifuel pakalpojumi. Tie ietver rīkus un pakalpojumus, ar kuru palīdzību klienti var konfigurēt savus transportlīdzekļus, izvēlēties piemērotāko enerģijas avotu (elektroenerģiju, hibrīdu, dabasgāzi vai dīzeļdegvielu), nodrošināt apmācību saviem autovadītājiem, rūpīgi uzraudzīt un analizēt savu kravas automobiļu degvielas patēriņu un pareizi veikt apkopes, lai nodrošinātu degvielas ekonomiju. Par programmas efektivitāti liecina skaitļi. Renault Trucks robotizētās pārnesumkārbas ļauj ietaupīt līdz 7% degvielas, OPTIFUEL PROGRAMMA līdz 15% visam autoparkam. Optifuel ekonomiskas braukšanas apmācībā jau ir piedalījušies 21 000 autovadītāju.

Šobrīd ar kravas automobiļu izvēli no 2,8 līdz 120 tonnām Renault Trucks piedāvā modeļu klāstu, kas ir piemērots visdažādākajām klientu vajadzībām un pielietojuma veidiem. Turklāt ražotājs piedāvā arī visplašāko ar alternatīvajiem degvielas veidiem darbināmo transportlīdzekļu izvēli. Tas ietver tikai ar elektroenerģiju darbināmus transportlīdzekļus kā Maxity Electric (4,5 t), hibrīda transportlīdzekļus kā Premium Distribution Hybrys Tech (19 t/26 t) un ar sašķidrinātu dabasgāzi darbināmos - Premium Distribution CNG (19 t/26 t). Vienlaikus Renault Trucks turpina eksperimentālo transportlīdzekļu izpētes programmu, tai skaitā ar Midlum Electric. Trīs šādi transportlīdzekļi pašlaik tiek izmēģināti sadarbībā ar klientiem Carrefour un STEF Lionā un Nestlé Switzerland Cīrihē un Lozannā.

Kamēr pilsētas transportam arvien vairāk tiek izmantoti alternatīvie enerģijas veidi, tālsatiksmes pārvadājumiem populārākā degviela joprojām ir dīzeļdegviela, un nav paredzams, ka tas mainīsies tuvākajā laikā.

Tāpēc Renault Trucks turpina pētījumus par tālāku degvielas patēriņa samazināšanu. Hanoveres izstādē prezentētais CX/03 rūpnieciskā dizaina projekts ir veidots ar mērķi uzlabot transportlīdzekļa aerodinamiku un padarīt to pēc iespējas vieglāku. Piemēram, tā radiatora režģa pamatā ir cauruļu konstrukcija no alumīnija un oglekļa šķiedras ar trim aerodinamiskām joslām gaisa plūsmas novadīšanai uz sāniem. CX/03 demonstrē Renault Trucks spēju panākt degvielas patēriņa samazinājumu un tiekties pēc izcilības.

Šie pētījumi ir daļa no Renault Trucks Deliver apņemšanās, kas nekad nav bijusi tik svarīga kā patlaban. Kravas automobiļiem ir svarīga loma mūsdienu dzīvē. Tie pārvadā preces, pārtiku, kultūru un humāno palīdzību. Renault Trucks vēlas atjaunot autopārvadājumu nozares prestižu un piedāvāt efektīvus transporta risinājumu, kas saudzē apkārtējo vidi un nāk par labu klientiem un visai sabiedrībai.